Biuletyn Informacji Publicznej
Pałac Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego

Statystyki

Licznik odwiedzin: 552 720

Dziś odwiedzin: 93. Teraz na naszej stronie: 10 osób.

Data uruchomienia Biuletynu: czwartek, 19 marca 2020r.

Czy wiesz, że?

Możesz korzystać ze skrótów klawiaturowych pracując z naszym BIP-em. Aby poznać listę dostępnych skrótów zobacz poradnik.

Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.

Przejdź do aktalnej wersji strony

2/2025 - Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym - referent/starszy referent ds. sekretariatu (1 etat)

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie Nr 2/2025 z dnia 2025-06-25

Dyrektor Pałacu Młodzieży (ul. Mikołowska 26, 40 - 066 Katowice) 

poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – referent/starszy referent ds. sekretariatu - 1 etat

Najważniejsze daty:
  • 08 lipca 2025 roku, godzina 14:00 – ostateczny termin złożenia dokumentów
  • 14 lub 16 lipca 2025 roku – planowane rozmowy z kandydatami
  • 01 września 2025 roku – planowane rozpoczęcie zatrudnienia
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie: średnie/wyższe, w przypadku wykształcenia średniego wymagany staż pracy 2 lata dla stanowiska referent i 4 lata dla stanowiska starszy referent.
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Word i Excel,
  • łatwość nawiązywania kontaktu,
  • pozytywne nastawienie do dzieci oraz ich rodziców,
  • życzliwość, komunikatywność, sumienność,
  • uprzejmość w kontaktach z interesantami i współpracownikami,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • motywacja do pracy na oferowanym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność i organizacja pracy własnej,
  • kreatywność,
  • znajomość obsługi skrzynki e-Doręczenia i ePUAP.
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • obsługę osób przychodzących do Sekretariatu,
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
  • obsługę skrzynki e-Doręczenia oraz ePUAP (wymagany Profil Zaufany),
  • przygotowywanie, gromadzenie i znakowanie pism wg rzeczowego wykazu akt,
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zarządzeniami,
  • przygotowywanie korespondencji wychodzącej,
  • przyjmowanie i rozsyłanie poczty elektronicznej,
  • współpracę z pracownikami Działu Organizacyjnego i pozostałymi pracownikami placówki
  • prowadzenie kalendarza dyrektora placówki i obsługa gości,
  • przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji wyjść i wycieczek,
  • wspieranie działań Pałacu Młodzieży w trakcie rekrutacji,
  • pozostała, bieżąca, obsługa Sekretariatu,
  • wykonywanie poleceń dyrektora placówki wynikających z bieżącej działalności placówki.
Warunki pracy:
  • wymiar czasu pracy – 1 etat - umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
  • praca zmianowa (7.00-15.00 lub 10.00-18.00, czwartki do 19.00, piątki do 17:00)
  • warunki finansowe:
    • wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 ze zmianami i Regulaminem wynagradzania Pałacu Młodzieży – od 5.400 zł do 5.600 zł.
    • dodatek za wysługę lat (1% za każdy przepracowany rok od 6 roku pracy, max. 20%)
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastka,
    • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (świadczenia urlopowe, świąteczne i inne),
  • możliwość rozwoju zawodowego, kursy, szkolenia,
  • praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca samodzielności,
  • miejsce pracy - Katowice, ul. Mikołowska 26 – I piętro (budynek wyposażony w windę)
Wskaźnik zatrudnienia:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Pałacu Młodzieży w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
  • kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji (dostępny na stronie internetowej Pałacu Młodzieży lub w Dziale Organizacyjnym Pałacu Młodzieży – I piętro, pokój 119),
  • kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy),
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Oferty wraz z dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Nabór nr 2/2025 na stanowisko urzędnicze – referent/starszy referent ds. sekretariatu” w Pałacu Młodzieży w Dziale Organizacyjnym (pokój 119) od poniedziałku do piątku godzinach od 8:00 do 15:00, w Sekretariacie (pokój 102) w godzinach od 8:00 do 18:00 (w czwartki do 19:00, w piątki do 17:00) lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 lipca 2025 roku, do godziny 14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Pałacu Młodzieży (liczy się data otrzymania dokumentów przez Pałac Młodzieży) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje dodatkowe - RODO – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Pałacu Młodzieży w Katowicach dostępna jest na stronie internetowej BIP Pałac Młodzieży Katowice.

Dyrektor Pałacu Młodzieży

Adam Lasek


 

Dodatkowe załączniki do pobrania:

Ikona typu pliku Pobierz plik: kwestionariusz_dla_kandydata6.pdf
Rozmiar pliku: 103,42kB. Liczba pobrań: 301
Data wgrania na serwer: 19.09.2024r. godz.: 07:31
Osoba, która dodała plik: Emilia Pasamonik
Ikona typu pliku Pobierz plik: kwestionariusz_dla_kandydata6.docx
Rozmiar pliku: 17,13kB. Liczba pobrań: 215
Data wgrania na serwer: 19.09.2024r. godz.: 07:31
Osoba, która dodała plik: Emilia Pasamonik
Ikona typu pliku Pobierz plik: Klauzula_informacyjna-rekrutacja_pracownikow-2024.doc
Rozmiar pliku: 34,5kB. Liczba pobrań: 185
Data wgrania na serwer: 16.10.2024r. godz.: 14:23
Osoba, która dodała plik: Emilia Pasamonik

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Pałac Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego

Autor informacji/strony: Emilia Pasamonik
Data publikacji w Biuletynie: środa, 25 czerwca 2025r. godz.: 11:51

Statystyki wyświetleń: 357 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 1 225.

Liczba zmian (edycji): 3. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://pmkatowice.biuletyn.net.pl/bip-strona-462-22025_ogloszenieowolnymstanowiskuurzedniczym_refer.sekretariatu1etat.html
Data wygenerowania wydruku: czwartek, 13 listopada 2025r. godz.: 03:10



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://pmkatowice.biuletyn.net.pl/bip-strona-462-22025_ogloszenieowolnymstanowiskuurzedniczym_refer.sekretariatu1etat.html